måndag 27 februari 2012

Ipadtangentbord

Skrivit min första sida på mitt nya tangentbord till Ipaden. Såna små saker ger lite extra liv till skrivandet. Ger en extra kick. Fy fan va kul det var att skriva nu och mycket enklare! Tycker mycket bättre om Pages än Word och Office, men att skriva allt på en touchskärm blir ändå lite frustrerande när man lätt får med fel bokstäver när man försöker skriva snabbt. Nu är det perfekt. Snygg och behändig ordbehandlare och perfekt tangentbord, ljus och snyggt och inte alls lika svårt att hitta rätt på som på det svarta tangentbordet på min laptop, där bokstäverna även ligger lite ovant jämte varandra än vad jag är van vid med tidigare datorer.

Blid kommer så snart jag orkar greje med laptopen!
(Allt är tyvärr inte bättre och enklare med Ipad och Iphone. Till exempel så vill de inte låta mig ladda upp bilder hit till bloggen.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar